دانلود آهنگ جدید فتاح فتحی بنام خودخواه
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

دانلود آهنگ جدید فتاح فتحی بنام خودخواه

دانلود آهنگ جدید فتاح فتحی بنام خودخواه با بالاترین کیفیت

Download New Music Fattah Fathi – Khodkhah
تنظیم و ملودی میکس مستر : فتاح فتحی , ترانه : مریم زاهدی

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید …

متن آهنگ جدید فتاح فتحی بنام خودخواه :

کجا برم با این همه غصه
کجا برم بی تو از این خونه
این قصه فصل اخرش حرفه
این قصه رو یک شهر میدونه
من فکر میکردم که تو خوبی و
اما تو یک زیبای بی رحمی
ای لعنتی خودخواهی تا این حد
من دارم آب میشم نمیفهمی
دنیام و پای اون چشات ریختم
دنیام و با سردین سوزوندی
من عاشقانه پای تو موندم
چی میشد عاشقانه می موندی
دنیام و پای اون چشات ریختم
دنیام و با سردین سوزوندی
من عاشقانه پای تو موندم
چی میشد عاشقانه می موندی

♫♫♫♫♫♫
آهنگ جدید فتاح فتحی بنام خودخواه

♫♫♫♫♫♫

کجا برم با این دله خونم
مگه بجز تو کسی و دارم ندارم آره ندارم
مگه بغیر از این چی میخوام که
کنار تنهای من باشی چی میخوام مگه چی میخوام
چشمام هنوز دنبال چشماته
واسه یبار حرفامو باور کن
این زندگی بی تو چقد سخته
تکلیفت و با من تو روشن کن
دنیام و پای اون چشات ریختم
دنیام و با سردین سوزوندی
من عاشقانه پای تو موندم
چی میشد عاشقانه می موندی
دنیام و پای اون چشات ریختم
دنیام و با سردین سوزوندی
من عاشقانه پای تو موندم
چی میشد عاشقانه می موندی

 

 

دانلود با کیفیت 320 - 7.00 مگابایت

 

دانلود با کیفیت 128 - 2.90 مگابایت




:: موضوعات مرتبط: دانلود آهنگ , دانلود آهنگ جدید فتاح فتحی بنام خودخواه , ,
:: برچسب‌ها: Download New Music , Download New Music Fattah Fathi , Download New Music Fattah Fathi Khodkhah , دانلود آهنگ , دانلود آهنگ جدید , دانلود آهنگ جدید ایرانی , دانلود آهنگ خودخواه , دانلود آهنگ غمگین , دانلود آهنگ فتاح فتحی , متن آهنگ خودخواه فتاح فتحی , هشتاپلی ,
:: بازدید از این مطلب : 147
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : amin
ت : دو شنبه 2 اسفند 1395
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








موضوعات
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی